հեքիաթ սրինգ նվագող աղջկա մասին

  1. Դուրս գրի՛ր անծանոթ բառերը և բացատրի՛ր բառարանի օգնությամբ: տրտմած- պատճառող արտասոհոր-հյուահատուկ ունկնդրել — լսել խորհել-մտածել պիես-թաթերական գրված արավելություն-լավագույն  
  2. Պատմի՛ր սրինգ նվագող աղջկա մասին: սրինգ նվագող աղջիկը շատ բաներ էր հորինում  նա շատ բարի և նա ուներ իր երկու աշխարներհը  
  3. Պատմի՛ր երկու աշխարհների մասին :
    ա) աշխարհ ուրիշ մարդկանց աչքերով ես իմ աշխարհը պատկերացնում եմ որ  այտ աշխարում կա այնենպես  կանոն որ ամեն մեկը ուենումե իր ուզածը
    բ) աշխարհ քո աչքերով ես իմ աչքերով տեսնում եմ իմ աշխարհը որ, ես անվերջ զբոսնում եմ
  4. Քո կարծիքով ի՞նչ է հրաշքը: Հրաշք դա այն է, երբ մարդը ուրախանում է, դա կարող է լինել անսպասելի նրա համար: Մարդկանց մի մասը հավատում է հրաշքների, իսկ մյուս մասը՝ ոչ;
  5. Սուրբ Ծննդյան հեքիաթ սրինգ նվագող աղջկա մասին

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով